Friday, February 5, 2010

痘痘不要来


大家晚安
好多天没来更新了
这几天忙的连睡觉的时间都不够
还有啊
天气是热到没话讲
冲了凉出来马上又流汗了

总觉得心里空荡荡的
同时
又有很多的想法和话语放在心里
表达不出来

想要有个人牵着我的手一起逛街
一起走完这条人生的道路
一起品尝生活的苦和乐

我天真的认为
让你离开我
是对你最好的方式

拜托
脸上不要再长痘痘了好吗
虽然我还很青春~

对不起
今天写的就这么短
晚安各位

今晚
我抬头望着天
看见的星星
一闪一闪

12.22am

4 comments:

  1. rol... y so many 'bean' wan to go near u? go away! go away!! LOL.. new year time, your shop sure full of people one!! my mom hasnt buy ba gua yet a! she says kuching don hav nice ba gua.. hahaha...

    ReplyDelete
  2. no scare no scare, the pimple cum then u use pampers! :P

    ReplyDelete
  3. "拜托
    脸上不要再长痘痘了好吗
    虽然我还很青春~"

    i like this!! LOLLL.....ME OSO...so many pimples ah(guess it's the cause of me eating too many ba gua grrrrrr...but no way i m gona stop eating it!!cz they're too nice lol)

    n ya...the weather is seriously hot..super hot...till i tak boleh tahan fuizzz

    anywayz wish u a happy new yr here ya!!=)

    ReplyDelete